Azzam IK2 Fan Club: Cinta Tikar Sejadah              
              
           
      
      
        




      
      
        

Chat


Selasa, Januari 5

Cinta Tikar Sejadah

Assalammualaikum semua Azzam FC Blog,
jom tgk azzam dan adiknya, azzim berlakon di dalam drama cinta tikar sejadah di astro oasis pd setiap ahad jam 5 petang! jgn lupa!



source: MyGosip.com




' Drama 'Cinta Tikar Sejadah' arahan Azahari yang bakal ditayangkan tidak lama lagi di dalam saluran Astro Oasis membawakan Fida yang buat pertama kalinya bergandingan dengan Farid Kamil dan diserikan lagi dengan kemunculan CT Zie.
Pasti ramai yang menunggu kemunculan drama Cinta Tikar Sejadah ini yang dilakonkan oleh pelakon cute kita, fida yang mula popular dengan wajah Pantene yang dicungkil dari program realiti TV, Siti Nurhaliza Mencari Bintang Pantene 2007.dan dikuatkan lagi dengan gandingan Farid Kamil.
Drama Cinta Tikar Sejadah sebanyak 13 episod ini pastinya membawa mesage tersendiri, berkonsepkan romantik komedi yang berlandaskan keagamaan. Fida yang memegang watak sebagai Siti Zulaikha menjadi heroin didalam drama ni dan heronya mestilah si Farid Kamil.
Sementara kita menunggu kemunculan drama ni apa kata kita layan dulu gambar disebalik tabir drama Cinta Tikar Sejadah ni... '
 










Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

0 comment(s):